TiG Banner
Hello There, Guest! Register
    Lost Password? Register

Assasins Creed III (Dutch)1276 views

by Black WolfDecember 31st, 2012

Verhaal: We bevinden ons in het jaar 1775. De Amerikaanse kolonies staan op het punt in opstand te komen. Jij bent Connor Kenway, een sluipmoordenaar die gezworen heeft om zijn volk en zijn natie te bevrijden. Om daarin te slagen, achtervolg je je vijanden door een waanzinnig grote en realistische wereld. Gebruik al je dodelijke vaardigheden tijdens een gewelddadige zoektocht die je voert van de chaotische straten van de stad naar de met bloed doordrenkte slagvelden in de ruige Amerikaanse wildernis. Ontmoet de legendarische helden van de Amerikaanse geschiedenis en smeed een complot om alle vijanden van de vrijheid uit te schakelen.

Of je nu je instincten gebruikt om geruisloos te moorden of in het openbaar toeslaat met je angstaanjagende arsenaal, één ding is zeker: de wereld van de sluipmoordenaars is dodelijker dan voorheen. Net als jij

Rating: 8/10

Review: Dit spel is een zeer tof spel, echt de moeite maar niet de moeite om te kopen voor 60 euro. Dit spel kun je beter even wachten om te kopen of lenen van iemand tenzij jij een echte AC III diehard fan bent natuurlijk. Het is ook een superverhaal maar alleen beetje kort naar mijn zin maarja... je kunt het natuurlijk ook niet oneindig lang maken hé. In mijn ogen is dit de beste AC die ooit is uitgekomen hoewel ik Ezio zijn ervaring en skills wel beetje mis. Het is duidelijk ook veel moeilijker dan de voorgaande AC Revelations, ik had toen echt het gevoel dat ik one man army was hier is dit dus duidelijk niet zo. Het is meer vluchten dan vechten. Ook hebben ze nu een sea battle mode dit is echt een heel leuke play je kunt dus zelf je schip besturen, je moet echt je schip strategisch plaatsen en ook upgrades kopen. Het is natuurlijk je eigen schip dus jij kiest wat men doet. Ook heb je jouw eigen crew die jouw orders opvolgt, zeer leuk. Multiplayer is wel leuk je hebt ook meer dan één optie. Alleen heb ik dit amper gespeelt. Multiplayer is zeker een aanrader voor grote AC fans. Wat graphics betreft is deze game echt een hoogtepunt zeer mooi uitgewerkt. Nadelen veel bugs maarja die zullen ze er wel nog eens uitpatchen.

Gameplay: Zeer leuk maar vraagt wel wat skill. Je hebt zeer leuke wapens zoals tomahawk, kleine gifpijlen en een soort wurghaak. Je moet Connor vooral personaliseren hoe jij hem zelf wilt wat op zich wel leuk is, speel je liever het indiaantje met pijl en boog of meer de cool guy met de gun?

Grafisch: Dit spel is dus zeer mooi gemaakt je wordt echt in het spel meegetrokken. Niks op aan te merken.

Kortom: Zeer goed spel als gewoonlijk Ubisoft heeft weer goed werk gelevert zoals gewoonlijk.

+ Pluspunten: